Často kladené otázky (FAQ)

Obecné

Jsou vaše tenisky originální?

Ano, všechny tenisky dostupné na našem e-shopu jsou 100% originální a pečlivě ověřené pro zajištění jejich autenticity.

Máte tenisky skladem?

Tenisky, u kterých je stav "Skladem", jsou fyzicky u nás dostupné a připravené k odeslání.

Označení u produktu

Co znamená GS u tenisek?

GS u tenisek znamená "Grade School" a označuje boty, které jsou určeny pro děti.

Velikosti GS se obvykle pohybují od 35,5 EU do 40 EU.

Co znamená W u tenisek?

U tenisek W znamená "Women", a označuje boty, které jsou určeny pro ženy.

Velikosti W se obvykle pohybují od 35.5 EU do 44.5 EU.

Doprava a platba

Jak získám dopravu zdarma?

Doručení zdarma je u nás pro všechny produkty!

Jak dlouho bude trvat doručení mé objednávky?

Odesíláme objednávky každý den (Pondělí - Pátek).

Z 95% je objednávka doručená následující pracovní den. Ovšem z důvodu vytížení Zásilkovny se doručení může prodloužit na 2-4 dny.

Jak mohu zaplatit objednávku?

Přijímáme platby kartou a také platby na dobírku.

Platba na dobírku není zpoplatněná.

Naší prioritou je poskytovat bezpečné a pohodlné způsoby platby.

Vracení zboží a reklamace

Je možné zboží vyměnit?

Zakoupené zboží vyměnit nelze. Musíte zboží vrátit a vytvořit objednávku novou.

Do kdy mohu vrátit zboží?

Zboží lze vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Postup a více informací ohledně vracení naleznete ZDE

Je možné tenisky reklamovat?

Pokud zjistíte, že máte s nákupem nějaký problém nebo se u tenisek objeví nějaká vada, neváhejte nás kontaktovat.

Stačí nám napsat e-mail na info@sneakersource.cz s podrobným popisem vady a přiložením několika fotek.

Jak můžu kontaktovat zákaznickou podporu?

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím emailu info@sneakersource.cz, nebo pomocí "Živého chatu" v pravém dolním rohu, nebo na telefonním čísle +420 776 441 627 a rádi Vám poskytneme odpovědi na různé dotazy.

Ostatní dotazy

Je možné si objednávku vyzvednout osobně?

Zatím tuto možnost nemáme a fungujeme pouze jako internetový obchod.