Často kladené otázky (FAQ)
Obecné
Jsou vaše tenisky originální?
Ano, všechny tenisky dostupné na našem e-shopu jsou 100% originální a pečlivě ověřené pro zajištění jejich autenticity.
Máte tenisky skladem?
Tenisky, u kterých je stav "Skladem", jsou fyzicky u nás dostupné a připravené k odeslání.
Označení u produktu
Co znamená GS u tenisek?
GS u tenisek znamená "Grade School" a označuje boty, které jsou určeny pro děti.
Velikosti GS se obvykle pohybují od 35,5 EU do 40 EU.
Co znamená W u tenisek?
U tenisek W znamená "Women", a označuje boty, které jsou určeny pro ženy.
Velikosti W se obvykle pohybují od 35.5 EU do 44.5 EU.
Doprava a platba
Jak získám dopravu zdarma?
Doručení zdarma je u nás pro všechny produkty!
Jak dlouho bude trvat doručení mé objednávky?
Odesíláme objednávky každý den (Pondělí - Pátek).
Z 95% je objednávka doručená následující pracovní den. Ovšem z důvodu vytížení Zásilkovny se doručení může prodloužit na 2-4 dny.
Jak mohu zaplatit objednávku?
Přijímáme platby kartou a také platby na dobírku.
Platba na dobírku není zpoplatněná.
Naší prioritou je poskytovat bezpečné a pohodlné způsoby platby.
Vracení zboží a reklamace
Je možné zboží vyměnit?
Zakoupené zboží vyměnit nelze. Musíte zboží vrátit a vytvořit objednávku novou.
Do kdy mohu vrátit zboží?
Zboží lze vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Postup a více informací ohledně vracení naleznete ZDE
Je možné tenisky reklamovat?
Pokud zjistíte, že máte s nákupem nějaký problém nebo se u tenisek objeví nějaká vada, neváhejte nás kontaktovat.
Stačí nám napsat e-mail na info@sneakersource.cz s podrobným popisem vady a přiložením několika fotek.
Jak můžu kontaktovat zákaznickou podporu?
Můžete nás kontaktovat prostřednictvím emailu info@sneakersource.cz, nebo pomocí "Živého chatu" v pravém dolním rohu, nebo na telefonním čísle +420 776 441 627 a rádi Vám poskytneme odpovědi na různé dotazy.
Ostatní dotazy
Je možné si objednávku vyzvednout osobně?
Zatím tuto možnost nemáme a fungujeme pouze jako internetový obchod.